Gambar-gambar Sepanjang Berada di UNIMAS

Monday, September 22, 2014

Saja nak korang tengok apa yang berlaku seanjang 3 minggu aku kat UNIMAS.Minta-minta takde yang meluat dan muntah darah atau sebagainyalah kerna kebanyakannya adalah gambar gue sendiri 'gitewww'.

Maaf kalau jarang blogwalking..Kalau nak keep in touch ngan gua,boleh follow kat Instagram or add kat Facebook.

Klik SINI untuk Instagram.
Klik SINI untuk Facebook.
Klik SINI untuk Fanpage.

Ni gambar masa nak g kuliah.Tengah tunggu kawan kita snap snap duluann~

Walaupun baru kenal dalam masa 2 minggu kan,tapi percayalah..SELFIE menyatukan kami~Bukan SELFIE tapi WEFIE~

Photo: Faculty of Social Sciences (International Studies) First, let us take a selfie before taklimat start! #huawei #ascendp7
Antara coursemates terawal yang aku kenal.
Baru duduk sembang-sembang terus ambik gambar..

Aku dah cakap dah SELFIE,WEFIE & OURFIE itu menyatukan kami.

Sebelum korang menyampah baik aku stop sampai sini.kbye.

2 comments:

  1. All the best in your new life Fiona :)

    ReplyDelete
  2. hai fiona... all the best dekat sane yer... nanti free2 joinlah giveaway akak, akak nak kasi souvenirs dari Paris... sampai hujung oktober tau giveawaynya...jangan terlepas! :D

    ReplyDelete