Tukar Header&Background Animated(GIF)

Sunday, August 24, 2014

Hai orang kampung blogspot~Haha~Satu hari ni aku menghilang~Pufft pufft pufft~Hari ni tiba-tiba rasa rajin nak godek Meitu.Oh!Rupa-rupanya Meitu pun ada juga background transparent~Haha~Nak guna photoshop,tak pandai.Akhirnya berjaya buat header yang SIMPLE and PIMPLE jerawat kecik besar kecik besar~


Semua gambar memang gua edit guna Meitu.Kalau nak try,boleh search kat Google ke yahoo ke pape je la.Taip je Meitu.com kemudian korang akan nampaklah bahasa Cina~Muahahahahahaaaa~Macam gua PANDAI cakap B.Cina...Hmm Hmm Hmm~Tak lah.Sebenarnya sepatah haram pun gua tak pandai baca.Cuma gua rajin nak korek apa yang ada kat situ.

Untuk backround pulak,gua guna animated header.So,kalau mata korang berpusing-pusing masa terjah blog gua,tu nasib koranglah~Jangan pulak tengok sampai juling.Nanti jangan saman gua.Gua tak nak.Gua takut.Harap-harap kali ni memang akan bertahanlah header dan background tu.

Nanti korang menyampah pulak~Ehh~Budak ni macam takd pendirian je.Kejap tukar header,kejap tukar bacground~

*Walaupun blog gua hak gua,tapi gua kena ambik kisah jugak viewer gua yang SETIA macam KORANG* Hahaha~*Mengampu*

3 comments: