Selesai Part Gambar Pasport

Friday, August 22, 2014

Hari tu dah settle dah bayar yuran pengajian kat Bank Islam dan buka buku akaun sekali.SSPN dah lama dah buat.And sekarang tinggal PTPTN je lagi.Dan hari ni tambah lagi gambar pasport.Haha~U cakap nak 13 keping tapi gua ambik 24 gambar pasport.Nampak tak bertapa melampaunya gua kat situ?

Muka macam mintak kaki jeeeee~ ._.

Kalau nanti dorang nak guna gambar,xpe lah.Senang keje aku.Aku dah banyak spare.Hahaha..Nanti aku tak lah susah-susah nak keluar ambik gambar :3

Sekian cerita gua.Modal takde nak tulis panjang-panjang.

4 comments:

  1. haha.. betul tu... akak pun akan simpan... next time senang..

    ReplyDelete
  2. bagus ada banyak2 buat spare. satu simpan buat kenangan ^^ irrayyan.com

    ReplyDelete
  3. Wah, Fiona nak mulakan campus life :)
    Akak ucapkan all the best 2 u.

    ReplyDelete