Segmen Pencarian Bloglist by Syaz Harzays Minme

Monday, August 25, 2014

 Segmen Pencarian Bloglist by Syaz Harzays Minme
Klik banner untuk join

Halloooo~
Kali ni nak join pula segmen by Syaz^^,

Tak lama tau~Segmen berlangsung dari 25-01 Ogos ni.Jom kita join sama-sama.

Syarat pun senang je~

Mari dengar sepatah dua kata dari Syaz:
Assalamualaikum uolls... selamat petang... so.. buat pertama kalinya syaz nak buat Segmen Pencarian Bloglist by Syaz Harzays Minme.. syaz dah lama nak buat segman nih.. tapi asyik tangguhh jerr.. macam2 syaz fkr.. boleh ke syaz buat..? ade ke yang nak join segmen syaz buat? kalau asyik fikir camtu sampai bila2 pon niat syaz nk buat segmen tak jadik .. kan2.. syaz teruskan jerr.. di harap mendapat sambutan laa erkk :D

So... tanpa membuang masa.. syaz lancarkan SEGMEN PENCARIAN BLOGLISTnih...
Tujuan utama syaz buat segmen nih adalah untuk menambah rakan dalam bloglist syaz supaya senang syaz nk BW korangg... disamping menambah kenalan.. semua boleh turut serta menjayakan segmen syaz nih oke.. tak kira blogger lelaki atau wanita, baru atau lama.. join jer... oke :D

Jemput join semuaaa~^^,

13 comments:

  1. selamat bersegmen babe..
    thanks sd joinn .. hihhi :D

    ReplyDelete
  2. Gud Luck :) Selamat bersegmen :)

    ReplyDelete
  3. fiona... cek nama dekat ctokk oke..:D

    http://syazdanny2329.blogspot.com/p/senarai-peserta-segmen-pencarian.html

    TQ babe.. :D

    ReplyDelete
  4. salam,
    dari segmen yang sama
    http://www.kisahsidairy.com/2014/08/segmen-pencarian-bloglist-by-syaz.html
    Blogwalking sini

    ReplyDelete
  5. Singgah dari segmen yang sama :)
    http://mellyareenza.blogspot.com/2014/08/segmen-pencarian-bloglist-by-syaz.html

    ReplyDelete
  6. Blogwalking dari segmen yang sama :)

    http://rainfallasleep.blogspot.com/2014/08/segmen-pencarian-bloglist-by-syaz.html

    ReplyDelete
  7. ada masa singgah la ke blog ayu... ayu ada buat segmen juga... nanti boleh la join ye... tq

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/08/segmen-pencarian-bloglist-by-syaz.html

    ReplyDelete
  8. hai singgah dari segmen yang sama

    http://insan-kecil.blogspot.com/2014/08/segmen-pencarian-bloglist-by-syaz.html

    ReplyDelete
  9. salam kenal,,im blogwalking dari segmen yg sama..^_^

    ReplyDelete
  10. Singgah dari segmen yang sama.. maaf lambat..done follow..:)

    ReplyDelete