Mommy Joanna Tinggalkan Joanna

Monday, August 18, 2014

Mommy Joanna : Hari Selasa minggu depan akak ada iv.Nanti awak lah tolong tengokkan si Joanna.

Me : Okay(senyum).*Hati cuakkkkkkkkk!!!*

Tak tahulah besok~Dia ni tak pernah jauh dari mak dia lagi.
Kuat menyusu kat mak dia.
Nasib baik ada nenek aku tolong aku besok.
Kalau tak~
Harap-harap besok dia jadu budak baik macam biasa.

P/s:Goodluck untuk kakak ipar aku^^, Semoga besok segala-galanya dipermudahkan.

5 comments:

  1. Eeeei, comelnya Joanna! Good luck jaga diaa! hehe

    ReplyDelete
  2. comelnya budak kecil ni...rase nak ade anak sekarang jugak!

    ReplyDelete
  3. comeyynya dia.. moga kakak ipar awak berjaya :)

    ReplyDelete
  4. semoga kakak ipar kamu berjaya..dan semoga awak jadi bby sitter yg the best

    ReplyDelete