Misi Menjaga Joanna Berjaya!

Wednesday, August 20, 2014

Semalam tu memang aku letih sangat.Ingat nak update entri ni semalam.Tetapi gua tertidur awal.Pagi kena bangun awal-awal sebab mommy Joanna awal pagi dah pergi iv.Sebelum pukul 6.15a.m macam tu.Nak tak nak,kena bangun awal juga*haih~Nampak tak selalu bangun lambat?*

Ni haa~Muka gedik ni lah yang aku sayang :










Kemudian jaga si Joanna ni.Pukul 7a.m macam tu masih cantik~Mood dia masih elok~Kemudian selepas 30minit macam tu lepas bagi dia makan dia mula dah~Dia meragam pulak.Dia nak tidur lertuuu~Kasi susu botol,dia tepis macam NINJA.Aku dah runsing dah.Aku letak dalam buaian dia tak nak.Dia dah mula nangis.Air mata dia dah macam apa dah.Aku dukung bawa jejalan baru dia senyap.Lama aku dukung dia sampai aku rasa belakang aku sakit.Dengar dia senyap,aku letak dalam buaian dia.Akhirnya dia tertidur~

Dekat pukul 9.30 a.m macam tu dia bangun.Aku cek lampin dia.Oh~Patutlah.Dia berak rupanya.Lepas tu aku buka,aku cuci terus aku mandikan dia.Perghhh! Wangi gila anak aku! Hahaha...Kemudian dia cuma happy tak sampai 30minit pun.Dia dah menangis balik.AKu dukung lagi.Penot wooo~Gua belum mandi. Sedihhh~

Kemudian nasib baiklah mak gua dah balik.Apa lagi.Ambik kesempatan mandi cepat-cepatlah.Lepas tu mak pergi meeting lagi.Ohh tidakk~Tapi..Nasib baik aku dah dodoikan dia balik.Adalaaaa juga tolong aku tengokkan Joanna sekejap.

Nasib baik mommy dan daddy dia sampai lepas tu~Phewww~Masa dorang sampai dia masih tidur~

Misi aku berjaya! Yeay yeayyyy~Hahaha~

2 comments:

  1. berjaya akhirnya..dah boleh jaga anak sendiri nanti..hehe

    ReplyDelete
  2. Alololor..comeynye Joanna ni..geram tgok dia :)

    ReplyDelete