Lawak:Bie,Nak RM100

Tuesday, August 5, 2014



Gf : bie nak 100ringgit ? 

Bf : Hahh , apa ? 90 ringgit ? nak buat apa dengan 80 ringgit.. mintak banyak2 sampai 70 ringgit ni nape ? nak beli apa sebenarnya dengan 60 ringgit ni ? tak apa lah kalau sayang nak pakai 50ringgit ni pakai 40ringgit ni ok.. jangan beli yang bukan2 dengan 30ringgit ni pulak .. jimat2 sikit 20ringgit ni.. nah amek ni 10ringgit ni .. 

Gf : Cantek sial permainan dia -,-" 

P/s : Bagus teknik ni.Haha~Aku nak jugak buat macam ni kalau orang minta duit kat aku. :P

3 comments:

  1. hahaha .. ok this one memang lawak habis .. Daripada RM100 , last-2 jadi RM10 . Pandai pulak si bf mengarang ayat untuk jimatkan duit poket . Huhuhuu

    ReplyDelete
  2. haha..kalau duit 10 ringgit bleh jadi seringgit..

    ReplyDelete