Hilang Semangat Dan Cuba Hidupkan Semangat

Tuesday, August 26, 2014

Gua sedang menghitung hari.Tak lama lagi nak tinggalkan rumah.Unimas sedang menanti gua.Dengar kata MAP(Minggu Aluan Pelajar) kat sana memang padat jadualnya.So,sebelum kurang masa(Ataupun tak da masa kot nanti) nak menghadap beloggg gua,gua luangkan masa untuk memberi kasih dan sayang sepnuhnya terhadap blog.Dan~Ta-daaa! Blog gua berwajah baru lagi.^^,


Sebelum ni gua cakap otak gua jammed kan? Sekarang pun sama.Hari tu lepas kena marah dengan ayah barulah gua bertindak.Nampak sangat tak ready~9 bulan cuti memang menghilangkan mood gua untuk belajar.Lebih-lebih lagi belajar dekat tempat yang jauh.Kira jauhlah tu.Kanowit-Kuching ambik masa 7 jam.

Gua mesti hidupkan mood gua.Kawan-kawan lain dah ready..excited..gumbiraaa~Gua? *Krik krik krik krik*

C'monnn Fiona! SEMANGATTTTTT!!!

2 comments:

  1. Wah, bestnye da nk stat belajar..Gud luck tau :)
    tag Fiona di sini http://norshamimi.blogspot.com/2014/08/7-thing-must-know-about-me-versatile.html

    ReplyDelete