Genap 1 Tahun Meninggal|Franklin Munang

Thursday, August 14, 2014

13 Ogos 2013.Ye.Aku ingat tarikh ni.12 Ogos 2014 aku dapat result UPU.Tapi aku pun tak tahu kenapa aku rasa macam sebak je.Rasa sedih.Oh!Baru aku ingat aku kehilangan seorang sahabat.Sahabat yang tak rapat dengan aku.Yang aku hanya pernah dengar cerita.Sahabat kepada kawan aku.Bekas kekasih sahabat aku.



Umur kau masa ni 19 tahun.Sesungguhnya kematian itu tidak mengenal usia.Dah genap 1 tahun kau tinggalkan dunia sahabat.



Kau tahu apa yang lebih menyedihkan?

Kau tinggalkan semua ahli keluarga kau,kau dikuburkan tepat pada TARIKH LAHIR KAU SENDIRI!
Dengar cerita kau ni baik.Mak kau cakap kau masih sayang sahabat aku.Cikgu buka dompet kau,masih ada gambar sahabat aku dalam dompet kau.

Ya.Orang yang baik,Tuhan lebih sayang.Lebih nak kau dekat dengan dia.
1 tahun berlalu.
Terasa macam semalam dengar berita pemergian kau.
Sebab tu aku malas nak bercerita pasal kau.
Air mata aku jatuh lagi.


May your soul rest in peace.May God hug you in his warm hand.I know Lord will take a good care of you,Munang :')

2 comments: