Dah Jumpa IC

Saturday, August 30, 2014

Fuhh fuhh fuhh!!! Gumbira rasa hati~Kalau IC dah jumpa.Seperti dunia~Ana yang punyaaaaaaaa eh~Okay~Tarik nafas.Hembus.Aku dah jumpa dah IC aku.Ternyata IC yang disangka hilang rupa-rupanya sengaja nak main nyorok-nyorok.Nakal tau!

Semalam aku dah kena basuh dengan ayah aku dalam kereta.Gila kau.Terbang melayang mood aku semalam.Masa jalan-jalan hari tu lepas kitaorang ambik IC memang aku tak rasa ada keluarkan IC ke apa dari purse aku.Kemudian one family tanya aku ada tak keluarkan IC kat memana tempat.Gila jahh~Otak aku semalam jammed lagi.Tak boleh nak ingat apa yang aku buat.

Kemudian aku dan kakak aku abik duit kat ATM.lepastu kitaorang pun nak gerak balai polis.Kot kot ada yang baik hari jumpa IC kemudian hantar kat balai kan? Kemudian masa baru nak gerak pegi balai,gua terimalah satu panggilan telefon dari ayahanda gua.

Ayah : Hello.

Me : Hello.

Ayah : Korang kat mana?

Me : Baru nak gerak ni.

Ayah : Tak payah pergi balai.IC ada ni haa tercicir dalam kereta.Dah jumpa.

Me : Okk..Bye.

Nampak tak permainan IC kat situ? Rupa-rupanya tercicir dalam kereta.Kemudian barulah gua TERingat yang gua ada kelurkan IC masa ayah beli barang.Konon-kononya nak tunjuk kat dia gambar baru kat situ.Rupa-rupanya menjadi igauan ngeri.Satu malam tidur tak lena jahh~

Manjanya IC baru.Baru dapat terus nakal-nakal dengan aku.Terus ajak main nyorok-nyorok.Haihh..

Kalaulah diberi pilihan untuk tak de IC or ada IC,aku rasa aku pilih untuk takde IC~


5 comments:

  1. pergh leganya kan..sy phm cmne perasaan tu

    ReplyDelete
  2. Bagusnyaa kalau dah jumpa.. tak payah susah2 pergi buat yang baru

    ReplyDelete
  3. lain kali jangan careless ya... haa kang tak pasal kena bayo..

    ReplyDelete