CPUV Pertama Nuffnang!!!

Monday, August 4, 2014


Wahh! Gembira!!!! Seronok!!! Ni CPUV PERTAMA,FIRST,TERAWAL dan PALING AWAL yang Nuffnang bagi.

Saya tak perasan pun sebab tak pernah cek CPUV 31 Julai hari tu.Niat di hati nak cek CPC earnings sebab nak tengok iklan apa yang visitor ada click.Tup tup.Tengok ada 2 kempem tengah On Going kat blog.

Saya mula bercinta dengan Nuffnang pada 6 Julai and bila mereka beri saya CPUV pada 31 Julai buat saya terkejut juga.

Pernah baca satu entri yang ada sorang brader cakap iklan memang suka bertempak kat blog kita kalau kita rajin update post.Eh ehh~ Tu saya tak tau.Haha.Tapi kalau tak da halangan,memang saya update blog setiap hari.

Jadi sayang melebih dekat Nuffnang. :)


Lots of love : Fiona Maurice Faith
Sudi-sudilah klik iklan(antara 2 tu) kalau ada muncul ye masa terjah blog saya.

2 comments:

  1. tahniah dear.. best kan bila mr. nuffnang bagi surprise macam ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank youu~Gila tak best.Hehe..Belum smpai sbulan dh dapat kempen.seronok sngat^^,

      Delete