Boikot McD? Sorry!

Thursday, August 7, 2014

Esok akan berlansunglah kempen Boikot McD besar-besaran.

Jangan ajak aku boikot McD.

Sebabnya aku memang tak layan McD.Gua memang pelayan setia kedai-kedai makan tepi jalan tu.

Parents gua memang jenis bukan bawa anak pergi tempat Fastfood.

Gua dah nak masuk 20 tahun,tapi pernah makan kat McD kurang daripada 5 kali. Haha..

Gua lebih suka makan burger pak cik jual burger kat tepi jalan or dekat lorong kawasan perumahan tu.Lepas order burger(telor+hot dog & ayam Ramly fav gua),order Pop Ice(Yam) pulak! Pergh!!! Mantopppp wa habaq kat hang..Hahaha..

Gue memang kaki setia Chinese food and Malay food agak kurang..Yum yumm~Mee goreng basah,mee udang,laksa Sarawak,kue tiaw,kompia,.ayam penyet,mee jawa,roti canai,rojak mamak,rojak buah,rojak sotong.Perghh~

Gua tulis entri ni pun gua telan liur.Haha~

How I wish ada orang jual burger dekat kampung gua ni :'(

3 comments:

  1. burger tepi jalan sedap dan murah!

    ReplyDelete
  2. Teeeediaaa , depa cakap utaqa baq hangggg .. hahahaaa .. Betoi-2 burger tepi jalan hanya budget under rm5 . Sedappppp ! Tapi kan , kalau orang setakat baca title entry ni tanpa baca isi memang boleh fikir negative ooooooo .. haaaa . Boikot McD ? Sorry !

    ReplyDelete
  3. Betul tu Fiona... Burger tepi jalan tu lebih berbaloi untuk wang kita ^_^

    ReplyDelete