#1Review:Snow Pink Lipstick by Simply Pretty

Tuesday, August 19, 2014

Okay.Aku nak buat preview hari ni.Ni kiranya first time lah aku buat preview untuk make up bagai~
So,ni nak buat review untuk Lipstick Simply Pretty(Avon).
Harga murah je kot.Aku beli ni RM7.00.
Berbaloi?
Cantik?
Memang!Confirm~
Hehe..Aku memang suka lipstick yang changeable color ni.
Aku beli Snow Pink semalam.






Ni gambar bibir biasa ye:

Dan ni pulak nak tunjuk gambar lepas pakai lipstick ni:


Aku memang suka suka suka! 
And aku nak tambah koleksi lagi.
Nak beli lagi.

P/s:Ni aku calit 2-3 kali.Kalau calit banyak lagi,perggggh!Merah menyala dia.

8 comments:

  1. pernah pakai brand ni dulu..hihi.salam kenal

    ReplyDelete
  2. Wah, cantiknya..nak beli jugak la :)

    ReplyDelete
  3. Cantiklaaa warna dia.. tak terlampau merah.. ni yang buat ena nak mencuba ni.. memang suka mekup2 ni walaupun tak reti sangat bermekup

    ReplyDelete
  4. Nampak moist je.cantik..ain tag Fiona.

    http://whiteroses2013.blogspot.com/2014/08/giveaway-saya-nak-poskad-dari-moscow.html

    ReplyDelete
  5. ala comelnye dia.. hehe... dulu masa remaja akak suka pakai...

    ReplyDelete
  6. wah..cm best je...singgah bw cn http://mummysupplementshop.blogspot.com/

    ReplyDelete