15Wordless Wednesday:Semasa Ujian

Wednesday, August 6, 2014


Ko paham?

Mengaku je lah pernah buat macam ni.

Kalau jawapan betul,tangan buka besar-besar dengan harapan cikgu baca jawapan yang betul.Tapi kalau jawapan betulcikgu selalu limpas camtuuu je.Hahaha.

Kalau jawapan salah.Perghhh~Cikgu ni instinct dia memang kuat.

Macam tau-tau je~

3 comments:

  1. hahahha..selaluuuu buat mcm ni even dah masuk U..pastu cikgu/lec pon suke lepak lama2 kat belakang meja kita...nak jawab pun tak tenang

    ReplyDelete
  2. setiap kali periksa yus akan buat macam ni.
    hahaha.. (ketawa hambar) :O

    ReplyDelete
  3. hehehe mmg buat camtu. padahal kdg2 cikgu tu jugak yg nak tanda paper kita,..

    ReplyDelete