Sikit-sikit belek fon.Belek fon lagi?

Wednesday, July 9, 2014

Kau faham tak apa yang aku rasa sekarang?

Sikit-sikit belek fon.

(Terima kasih Cik Google bagi gambar kat atas)

Sikit-sikit belek fon lagi.

Nak buat benda lain macam bosan pulak.

Lepas tu,sambung lagi belek fon.

Apatah lagi kalau kau dengar ada mesej masuk,mesti tangan kau pantas serupa ninja ataupun setangkas tangan Goku mahupun Naruto.

Excited sangat dapat mesej.

Tapi kecewa tengok-tengok cuma Maxis/Celcom/Digi je yang sudi hantar mesej kat kau.

Kau ingat kau seorang macam tu? Haha~

Orang lain pun ada macam itu juga.

Kadang-kadang bila kau dah rasa bosan tahap dewa dewi makhluk tuhan paling seksi bak kata Mulan Jamela,lagilah kau nak sangat belek fon.

Sampai satu tahap kau bosan sangat tapi kau masih lagi belek fon.

Dah kenapa?

Haha.

Pelik memang pelik.

Entah apa yang kau harapkan sebenar-benarnyakan?

Kau seorang je tahu.

Haih~Inilah cerita belek-belek fon.

Mesti kau pening sebab aku banyak cakap ayat "belek".

AKu pun pening ni.Tambah peningkan sebab kau masih baca.

Dah lah.

Pening ahh bak kata Suip Sepahtu.

Uhh?Okay.Bye!

1 comment:

  1. Sekarang ni phone dengan manusia memang tak boleh berenggang.. hehehe.. Ena paling tak suka bila keluar dating ke apa, si dia dok mengadap fon je

    ReplyDelete