Blog design: Credit to akak Jia^^,

Saturday, July 12, 2014

Kali ini nak story mory pulak pasal tukang designer blog saya.

Beri tepukan kepada akak Jia.(yeayyyy!!!~)

Hehe..

Saya dapat tahu pasal akak ni pun sebab saya tengok blog kak Ena.

Blog kak Ena memang simple,tersusun dan kemas.Memang senang nak baca.Ditambah pulak dengan orangnya yang peramah gituu~

Masa akak Jia ni edit blog,saya pun ada juga usya-usya blog saya ni.

So far memang cantik cuma saya ada prob sikit dengan nama saya dekat header.

Nak cakap kat akak,takut.

Tapi kalau tak cakap,takut nanti saya edit..nanti saya rosakan design akak Jia pulak.

Tak nak lah jadi tikus membaiki labu kan?

Hehe~Apa lagi..Beranikan dirilah buat request dengan akak ni.

Nasib baik orangnya memang sporting dan sanggup tunaikan request saya.

Setakat ni memang puas hati dengan design akak.

Terima kasih daun keladi,
Next time nak tukar design saya order lagi.
:P

Gambar credit untuk akak Jia^^,

3 comments:

  1. Akak Jia.....nama same dgn eden pulok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erk?? akak tu je yang tak sama :P

      Delete
  2. Eh eh eh, malunyaaaa blog ena menjadi pilihan hati Fionaaa.. Auuummmmm. Thanks sayam.. Kak jia memang baik, sebab tu ena tempah blog kat dia. hehehe

    ReplyDelete